Er zijn sinds dit jaar 15 % dollarmiljonairs minder op de wereld. Is dit een zelfregulerende wereld?

Vooral India en Rusland zijn het zwaarst getroffen Duitsland blijft nagenoeg identiek.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Alles in deze wereld is zelfregulerend, behalve daar waar de mens zich manifesteert... Dan is het zelfregulerende helemaal zoek...

Kijk maar naar de vervuiling in de ruimte rond de aarde, kijk maar naar het oerwoud waar de mens zich mee wil bemoeien, kijk maar naar het klimaat, waar de mens de vinger in heeft...

Dus de wereld is van nature zelfregulerend, behalve de mens...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wellicht heeft het iets met de waarde van aandelen te maken?

Iets met krediet crisis of zo. Er was laatst iets op het journaal over dit onderwerp.