mini lening,welke is betrouwbaar? geld binnen 3 minuten en zo.

iedereen adverteert met snelle kleine leningen en als je dan een offerte aanvraagt wordt het afgekeurd .ik vind dit erg misleidend. wie weet een lening die je met een klein inkomen wel krijgt?
en dan heb ik het over leningen tot 500 euro

13 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Het lijkt misschien een oplossing om snel aan geld te komen en op zich is dat het probleem ook niet. Waar het mis gaat bij deze minileningen is dat je deze op heel korte termijn (meestal binnen een maand) terug moet betalen. Als je dat kunt is het de vraag waarom je een dergelijke lening af wilt sluiten.

Als het geldgebrek voortkomt uit andere problemen, is het beter die aan te pakken en geen mini lening af te sluiten. Na de maand aflossingstermijn betaal je zo véél rente dat je van de regen in drup komt.

Dus bekijk goed voor jezelf waar je de lening voor zou willen gebruiken en of je dat echt op deze manier wilt doen. Zet je inkomsten, uitgaven en eventuele schulden op een rij. Bel schuldeiser en kijk of je een reële betalingsregeling kunt treffen. Hiermee bedoel ik een regeling die je vol kunt houden, dus iedere maand betalen.

Blijf niet afwachten, hoe moeilijk het ook kan zijn om zelf contact op te nemen. Kom in actie en vraag desnoods hulp. Dat is echt geen schande en je helpt jezelf er enorm mee.

Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik heb goede ervaringen met ferratum.. als nieuwe klant kan je minder lenen dan 500, als je netjes op tijd terugbetaald, kan je de volgende keer meer lenen.
Het is wel erg duur, dus alleen gebruiken als laatste redmiddel..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op zich wel betrouwbaar !
Maar niet aan te raden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Al die snelle leners zijn een stelletje oplichters; ze vragen een idioot hoog rentepercentage en binnenkort worden ze gelukkig verboden.

Als je toch geld moet lenen omdat het niet anders kan, doe het dan van je ouders of zo, of desnoods via je normale bank.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
stiena58
13 jaar geleden
ja ik kan ook wel lezen hoor ik weet dat het duur betaald wordt,maar als alles andere niet lukt en de bank de poot stijf houd al gaat het maar om een paar dagen totdat ik mijn geld wel heb nou vertel me dan maar eens een goede oplossing.
ik wil altijd eerst een regeling treffen met de betreffende instantie want ik ben geen wanbetaler maar soms heb je effe een probleem.!!!!
zeker als het bijna nooit voorkomt en ik me altijd keurig aan mijn verplichtingen houd!!!!!
als ik jouw was zou ik er niet aan beginnen.ga sparen dat levert uiteindelijk meer op en je kan meer doem met hetzelfde geld