Als het goed is gebeurd dat op de eerste dag van je ziekmelding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De mijne deed dat na 2 dagen en ik werk bij de albert heijn, 6 uur in de week....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Normaal is op de eerste dag omdat de ziektewet vanaf dat moment 70 % van je salaris betaald. Dat is dus voordeliger voor je werkgever.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ronron1212
13 jaar geleden
Is niet overal zo er zijn andere cao's gewoon 1e jaar 100%
Direct moet de werkgever dit melden dus niet na x weken maar op de dag zelf.

In de praktijk gebeurd dit zelden alleen als het lijkt als iemand lang uit de running is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.arbeidsinspectie.nl/organisatie/taken/melden_en_aanvragen/

Even bellen met de Arbeidsinspectie
meldingen van klachten en tips kunt u het snelst doorgeven via telefoonnummer 0800 - 27 00 00 0 (gratis).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Binnen 3 dagen na ziekte.........
Helaas gebeurt dit (te) weinig.