wat kun je het beste doen als een bedrijf te laat is met betalen?

ik krijg geld van het cak en dat zou in december komen. nou hadden ze beloofd het in eind januari te betalen. maar nu heb ik het weer niet gehad.

wat zijn mijn rechten? en hoe kan ik het het beste aanpakken?

ik heb wel eens iets gehad dan zeiden ze iedere keer komt aan einde van de maand. was met uwv. en het heeft uiteindelijk een half jaar geduurd. en ik moest geld lenen om me huis niet uit gezet te worden.

ook weer zo een voorbeeld. je belt ze en ze beloven je dat het goed komt einde van de maand.
waarom regelen ze het niet gewoon meteen. grr

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

ik zou contact opnemen met het Juridisch loket die kunen je advies geven of doorverwijzen hoe je dit aan kan pakken. Om wat je hebt meegemaakt financieel gezien in de toekomst te voorkomen.
Want dit kan gewoon niet.
Sterkte!