Als je 1ste jaar een combinatiebrugklas doet, moet je de 2de jaar dan weer beginnen in de 1ste?

Als je 1ste jaar een combinatiebrugklas doet,
moet je de 2de jaar dan weer beginnen in de 1ste?

Toegevoegd na 34 minuten:
Iemand had gereageerd dat je dan naar bijvoorbeeld vmbo 2 gaat maar bijvoorbeeld me vriend doet vwo en ik doen een combinatiebrugklas en de eind van het 1ste jaar vinden ze dat ik naar vwo moet gaan kom ik dan weer me me vriend in de 2de :)?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee hoor. :) Als jij bijv. vmbo-t/havo doet in je eerste jaar, dan stroom je het jaar daarop in in vmbo-t2 of havo2. :)

Toegevoegd na 1 uur:
Om in te gaan op je aanvulling.
Als jij inderdaad naar VWO mag, kom je gewoon in een VWO2 klas terecht, waar iemand die gewoon in VWO1 is gestart ook terecht komt. Afhangend van het aantal VWO2 klassen, kun je dus wel gewoon bij je vriend in de klas komen. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je goed genoeg wordt bevonden voor het VWO ga je na dit jaar gewoon naar 2 VWO.