wat is ongeveer het netto uursalaris van een begeleider dagbesteding voor ouderen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.9K

Het beste antwoord

Dat is moeilijk te zeggen, want van nogal wat factoren afhankelijk, zoals:
- leeftijd
- ervaring
- grootte vd organisatie

Volgens de Loonwijzer website zou een vrouw met een MBO opleiding en 10 jaar werkervaring in een organisatie met minder dan 100 mensen ca. € 15,- bruto per uur verdienen, dit is iets meer dan € 11,- netto per uur.