Tips voor 15 de verjaardag

Over. Paar wekken ben ik jarig Maar ik heb nog nooit een feest Gé houden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

ik ben een half jaar geleden een feest gegeven voor mijn 15e verjaardag, ik heb toen de grootste ruimte in huis vrij gemaakt en hapjes enzo gehaald. als je aardige mensen uitnodigd word het zeker gezellig! Als ik jou was zou ik niet te veel mensen uitnodigen, gewoon een paar goede vrienden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik geef een high tea (wordt zelf ook 15) lekkere hapjes, filmpje gehuurd, en af en oe onderbreken om wat lekkere hapjes te pakken. Ideaal