Als je huursubsidie aanvraagt, krijgt de verhuurder (particulier) dan bericht daarover?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als ik mij niet vergis kan je alleen huurtoeslag ( zo heet dat tegenwoordig) aanvragen als je via een woningbouw huurt..als je particulier huurt, dan kan dat niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je verhuurder krijgt alleen bericht als je ervoor kiest (en kunt kiezen) om de huurtoeslag te laten verrekenen met de huur, via de verhuurder dus.
Als je de huurtoeslag op je eigen rekening krijgt, heeft de verhuurder daar geen kennis van.