Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe stuur ik onze schoonmaakster de laan uit?

Ik ben niet zo tevreden over onze schoonmaakster, haar prestaties zijn erg wisselend, en ze is aan de prijzige kant. Wel een schat van een mens, daar niet van, maar ik kan het in principe net zo goed zelf doen en ben ik nog zorgvuldiger ook, en goedkoper uit. mijn collega heeft onlangs veel moeite gedaan om die werkster te regelen, dus ik vind het een beetje lullig. Ik heb geen ervaring als werkgeefster zijn, hoe eindig ik netjes onze overeenkomst? Hoe breng ik het en hoe ver van te voren hoor je zoiets mede te delen? En kan het gewoon telefonisch? Ik heb overigens geen zin om haar te bekritiseren, ook al is het huishouden vaak genoeg met de Franse slag gedaan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

vertel diegene gewoon dat het toch een groot kosteplaatje word voor je
dit hoort een persoon te accepteren.
het beste is gewoon een telefoontje te plegen en het te vertellen nodig haar daarna even uit voor een ba koffie op haar laatste werkdag geef haar zowiezo nog 1 dag om het even te doen zodat ze niet gelijk diezelfde week zonder centen staat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Zeg haar gewoon dat je het werk zelf weer gaat doen en dat je het jammer vind dat je met haar moet stoppen geef haar nog een maand en dan stoppen
(Lees meer...)
ronron1212
13 jaar geleden
Waarom ben je niet gewoon eerlijk, niet door de telefoon, maar gewoon onder het genot van een kopje koffie? Je kan het haar toch zeggen dat je haar werk wat minder vind en dat je haar nog een kans wil geven om het wel goed te doen? Iemand de laan uitsturen door de telefoon en zonder een kans het beter te doen is beetje raar vind ik. Als je er nooit iets van hebt gezegd, denkt zij misschien dat ze prima werk doet....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden