Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat moet je leren voor de toets van albert hein voor vakkenvullers?

Ik was bij een gesprek bij de albert hein en ik kreeg een introductie pakket en ze zeiden dat ik de volgende dag weer moest komen om de toets te maken. Maar ik heb geen idee wat voor toets en wat je dr voor moet leren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
11.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je leest dan eerst een beetje informatie, waarna je vragen moet beantwoorden over die informatie. Tijdens het beantwoorden van de vragen, is het ook nog mogelijk de informatie terug te vragen.

Bron: Vakkenvuller bij de Albert Heijn | Zakelijk | Banen

Je krijgt dus eerste informatie te zien die je moet lezen en daarna moet je daar vragen over beantwoorden. Er valt dus m.i. niets van te voren te "leren".
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb nog nooit gehoord dat je een toets moet maken voor het beroep vakkenvuller, ik denk gewoon dat het vragen zijn over hoe je met bepaalde situaties om moet gaan en of je beetje klantvriendelijk bent, het is vast geen toets die je op school moet maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe verliep de toets?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding