Is het mogelijk dat een bedrijf als Sandd in de toekomst ook post van particulieren gaat verzenden?

Met het oog erop dat TNT nu staakt, veel bedrijven kiezen nu andere verzenders, is dit ook in de toekomst mogelijk voor particuliere post?

Toegevoegd na 6 minuten:
Of anders gesteld: zijn ze momenteel met wetten bezig dat de particuliere post niet alleen door TNT bezorgd mag worden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja dat is zeker mogelijk. Het vraagt alleen een enorme investering in de logistiek. Er zijn namelijk nog geen brievenbussen van Sandd of SelektMail. Het is nu dus nog lastig om als particulier post aan te bieden aan Sandd.

Wat wel zou kunnen is dat de Sandd bezorgers ook postophalers worden. Net als vroeger.

Voorlopig denk ik dat TNT de enige aanbieder blijft. Maar wie weet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Grote mensgerichte en sociaal bewuste organisaties verzenden niet met Sandd. Het is te hopen dat dergelijke op ontduiking van de Wet op het Minimumloon gerichte organisaties hun leven beteren. Tot dat tijdstip moet je misbruik van mensen niet willen bevorderen.