Hoe oud moet je zijn om te werken bij de Jumbo/Albert Heijn?

Toegevoegd na 5 minuten:
En wat kun je dan doen als je 14 bent?

Toegevoegd na 6 minuten:
En hoeveel verdien je ermee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.1K

Het beste antwoord

volgens mij wettelijk vanaf 14 jaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

15 Jaar oud!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Jumbo weet ik het niet. Bij Albert Heijn pas vanaf 15 jaar.

Toegevoegd na 2 minuten:
Uursalaris voor mijn zoon van 15 is op dit moment bij AH 3,07. En daarnaast krijg je een bonuspasje dat je ouders kunnen gebruiken. Elke maand komt 10% van hun aankoopbedrag (met een maximum van 25 euro) bij je maandsalaris.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een handig systeem! Goed bedacht van AH.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is heel handig, jammer dat ze dat niet bij andere supermarkten hebben, want dat is wel iets om ouders/familieleden extra te motiveren om bij de Albert Heijn te gaan winkelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zal ook wel grotendeel gedaan zijn om familieleden inderdaad extra te motiveren ;-). Maar het werkt wel want ik doe zo goed als alles bij AH.
bij de albert heijn moet je minstens 15 jaar oud zijn. je verdient dan ongeveer 4 euro per uur. de informatie bij de jumbo weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook bij de jumbo moet je minimaal 15 jaar zijn!