hoe kom ik makelijk aan geld?

heb het namelijk nodig (:

Jonna.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (17)

Zoek een baan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
door te werken
de meeste mensen moeten werken voor hun geld
ga auto s wassen,kranten bezorgen ,oid
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je min-naar
heb het lef om te zeggen waarom
waarschijnlijk jaloezie
Hangt af van je leeftijd...

Ik zou zeggen:
-neem een krantenwijk
-zoek een organisatie op die mensen zoekt om testproducten uit te delen in de stad
-auto's schoonmaken

er zijn zat dingen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door het te verdienen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Makkelijk aan geld komen is geen goed idee . Alle makkelijke manieren om aan geld te komen hebben op lange termijn grote nadelen .

Ga babysitten en vraag een fatsoenlijke vergoeding. Dat is werken en uitrusten tegelijk . Er zijn erg veel ouders die graag oppas willen hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
makkelijk... ja als het zo makkelijk was, was iedereen rijk...
wat dacht je er van om te gaan werken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Makkelijk? Je zult er voor moeten werken net als iedereen! Als er een geldboom bestond zouden we die allemaal wel willen hebben!
Misschien heb je nog oude spullen/kleding die je niet meer gebruikt? Die kan je ook verkopen . Ik denk eerlijk gezegd dat je zelf heel goed weet hoe je aan geld komt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga in de plaatselijke supermarkt werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- door je kamer op te ruimen en de overbodige spullen te
verkopen
- door aan je ouders / opa en oma/ buren te vragen of je
klusjes kan doen voor geld
- door te werken (als je oud genoeg bent)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het verdienen door een baan te zoeken. Bij Adecco zul je zeker een leuke baan vinden. Of anders vraag je zakgeld aan je ouders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
verdienen met passend werk. met passend doel ik op je waarschijnlijk jonge leeftijd. voorbeelden te over in voorgaande beantwoordingen. niets voor niets in deze wereld, geld moet je verdienen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
loterij winnen :]
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem een baan, en probeer 's avonds of in de weekenden te werken. In sommige takken krijg je dan 150% of zelfs 200% uitbetaald :-)
Als je oud genoeg bent kun je in een club of kroeg gaan werken. 's Nachts krijg je ook vaak meer betaald :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Makkelijke (legale) manieren om aan geld te komen zijn er niet. Als je 9 bent mag je nog niet gaan werken, dus dan zijn je traditonele opties klusjes voor bekenden of familie doen, krantenwijk, auto's wassen e.d.

Een relatief nieuwe manier om geld te verdienen is op internet. Maar ook dit vraagt veel tijd en het duurt lang voor je een zinvol inkomen verwerft. Maar het goede nieuws is dat het inkomen in principe blijvend is nadat het systeem is opgezet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het spreekwoord zegt voor wat hoort wat.
En je moet er wel wat voor doen.
Dus vul het zelf maar in.
Succes er mee.
13 jaar geleden
ga een krantenwijk lopen.
met folders erbij levert het nog meer op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een les voor je hele verdere leven...makkelijk aan geld komen, helaas.
Je zult er altijd iets voor moeten doen.

Je bent nog vrij jong, als jij dat ben op die foto. 't Lijkt me het beste dat je eerst eens overlegt met je ouders of andere volwassene mensen in je omgeving, een buurvrouw, een tante, een juf op school. Zij kunnen je helpen met een oplossing te vinden. Hoef je niet alleen op te lossen. Doen!!

Er lezen hier heel veel mensen. Mocht iemand je geld aanbieden, zeg altijd NEE.

En als je weer geld hebt, van je zakgeld, probeer het niet direct op te maken. Als je wat spaart heb je altijd wat achter de hand.