Hoe bereken je de shareholders liquidity ratioEn is deze hetzelfde als de shareholders equity ratio

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

SLR = Shareholders Funds / Non Current Liabilities.
SER = Total Shareholders Equity / Total Assets

Ik hou me niet dagelijks bezig met deze materie, maar de tweede link lijkt me een goede bron om verder te kijken.

Op het eerste gezicht lijken beide ratio's niet hetzelfde, maar uit een ander model te komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ha, die Nickelangelo;

Dat soort vragen speel ik altijd door aan Accountpiet.