Klopt het dat volgens de vergelijkingen alle mensen onder de 18 meer dan 2000 inkomen hebben?

Zo ja: is dit dan per jaar?

En als het per jaar is, hoe komt het dat er bij mij zo weinig staat per jaar?

Toegevoegd na 6 dagen:
__
Je vergelijkt jezelf met:
Man

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Beste anoniem21321421421,

Volgens onze gegevens zijn deze cijfers een stuk lager. Weet je zeker dat je de andere categorieën niet aan hebt staan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kun je de vraag wat duidelijker maken.
Bedoel jij dat je ergens gelezen hebt dat mensen onder de 18 een inkomen hebben van meer dan €2000 en of dit per jaar is of per maand is ?

Als dat zo is moet je bedenken dat het waarschijnlijk een gemiddelde is van een grote groep.
Als je wil weten waarom jij zo weinig hebt dank ik dat je een moet gaan werken ergens als baantjenaat school of studie.