Hoe vraag ik nieuwe tan-code's aan?

Ik heb laatst een nieuwe activeringscode binnengekregen, maar hierbij geen tan-code lijst.
Ik moet voor volgende week iets hebben overgemaakt, dus ik wil eigenlijk wel tan-code's hebben, nou kan ik op de site van ing nergens de aanvraagknop vragen, daarbij heb ik (volgens ing) de lijst al ontvangen, hij vraagt dan om code 141, maar die heb ik dus helemaal niet, nu ben ik bang dat de lijst met de post is kwijtgeraakt, laatst dacht ik dat ik mijn code-lijst moest halen, dus ik tekende voor ontvangst maar dat was blijkbaar alleen mijn activeringscode.
Weet iemand hoe ik dat via de site regel, of moet ik echt naar ze toe(hier heb ik geen tijd voor wegens werk) kan ik ook bellen om hem te vragen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Ik zou even de klantenservice bellen en vragen hoe het precies zit.
De tan-code lijst ontvang je apart van de activeringscode. Misschien is die door de stakingen van tnt nu wat vertraagd

Toegevoegd na 3 minuten:
Het nr voor helpdesk internetbankieren is 0900-1958
of klantenservice particulier 0900-0933. kosten wel allebei 10 cent per minuut.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje:), weet je ook tot hoelaat ik kan bellen ?
Aponi
13 jaar geleden
Hier staat alle info over de klantenservice http://www.ing.nl/particulier/klantenservice/contact/index.aspx?tab=0
direct klantenservice bellen, als het goed is heb je deze info ook gekregen toen je via de site bericht kreeg dat er een nwe tancode lijst aangemaakt zou worden.