weet iemand hoeveel geld je moet betalen om elektriciteit en gas en water te krijgen?

ik wil weten hoeveel geld je moet betalen om elektriciteit/gas en water te krijgen van eneco?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je moet daar betalen voor wat je gebruikt aan elektriciteit en gas. Water komt daar niet vandaan dat koop je ergens anders maar ook hiervoor betaal je wat je gebruikt
ronron1212
13 jaar geleden
ronron1212
13 jaar geleden
ja dat is me bekend.
ronron1212
13 jaar geleden
betaal deze kosten al iets langer dan jij ze betaald
dit is helemaal afhankelijk van je verbruik.
water gaat niet via eneco maar via het plaatselijkk waterbedrijf. hier heb je geen keus in
Voor energie en gas heb je wel een keus. ik zou even goed rond kijken naar fde pris per kwh voor energie en de pris per m3 voor gas
wellicht is er voor jou een goedkopere leverancier te vinden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op deze site kan je bij besparen een vergelijk maken van diverse aanbieders voor gas en stroom. voor water ben je gebonden aan een vaste leverancier. ga je voor het eerst zelfstandig wonen en energie afnemen vraag eens wat je buren of vrienden in een vergelijkbare situatie verbruiken en betalen, dan heb je alvast een idee van de kosten