De plannen zijn gemaakt voor in de toekomst Starbucksfilialen te openen op de stations van Leiden en Rotterdam. Wanneer precies kunnen woordvoerders van Starbucks en NS niet zeggen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Vooralsnog zijn er geen plannen toe. Er bevinden zich vestigingen van dit bedrijf in Amsterdam, Arnhem, Den Haag (is toch niet zó ver van Rotterdam vandaan...), Groningen, Hilversum, Leiden, Nijmegen, Utrecht en op Schiphol.
Wat er in de toekomst gaat gebeuren kunnen wij niet weten...
Amadea