als je in de horeca gaat werken, hoeveel meer salaris krijg je dan als je in het bezit bent van het diploma sociale hygiene?

Hoe meer diploma's je hebt hoe meer salaris je krijgt toch?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.9K

Antwoorden (2)

Als je solliciteert vragen ze iemand die in de horeca wil werken. Meestal staat daarbij welke opleiding gewenst is. Als je meer opleiding hebt wil dat niet zeggen dat je meer betaald krijgt. Meer diploma's is niet meer geld
ronron1212
13 jaar geleden
Als je meerdere vakgerichte diploma's hebt zal je de arbeidskansen en je promotiekansen binnen de horeca vergroten en daarmee -op termijn - ook de kans op een hoger salaris of een betere functie. Dit hoeft -zoals al aangehaald- echter niet te resulteren in een hoger salaris, maar op langer termijn is dit meestal wel zo. Je zal jezelf vaak eerst moeten bewijzen.
Als de vraag binnen een functie aansluit bij jouw diploma's en kwaliteiten kan je hier mogelijk wel voordeel van hebben. Gebruik dit in een (sollicitatie) gesprek als argument om een (wat) hoger salaris te bedingen. Maar...uiteindelijk is het een kwestie van vraag en aanbod.