Het verschil zit hem simpelweg in de naam, sommige ondernemingen gebruiken liever een Engelse titel ipv een Nederlandse.
De functie inhoud is hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik vermoed 10 euro per uur. Qua betekenis is er geen verschil.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lekker praktisch versus om de hete brij heen draaien om extra uren te kunnen draaien.

In feite is het hetzelfde maar een IT adviseur zegt iets over het bedrijf namelijk dat ze niet leven op een inventarisatieproces dat lang is voordat ze tot actie over gaan. Een IT consultant doet dat wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ah, het ligt gevoelig. Dat bevestigt mijn opmerking des te meer. ;-) Ik merk het wel aan je dat je wat korter door de bocht bent want je had natuurlijk een opmerking kunnen plaatsen over sustainability en consientieus keuzes maken voordat er tot actie wordt overgegaan.
Je schrijft het heel anders, meer verschil zie ik niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het woord consultant is overgenomen uit het Engels en betekent gewoon hetzelfde als adviseur. Geen verschil dus, behalve dan dat Engels klinkende namen wat duurder klinken...