Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Het verschil zit hem simpelweg in de naam, sommige ondernemingen gebruiken liever een Engelse titel ipv een Nederlandse.
De functie inhoud is hetzelfde.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik vermoed 10 euro per uur. Qua betekenis is er geen verschil.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lekker praktisch versus om de hete brij heen draaien om extra uren te kunnen draaien.

In feite is het hetzelfde maar een IT adviseur zegt iets over het bedrijf namelijk dat ze niet leven op een inventarisatieproces dat lang is voordat ze tot actie over gaan. Een IT consultant doet dat wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ah, het ligt gevoelig. Dat bevestigt mijn opmerking des te meer. ;-) Ik merk het wel aan je dat je wat korter door de bocht bent want je had natuurlijk een opmerking kunnen plaatsen over sustainability en consientieus keuzes maken voordat er tot actie wordt overgegaan.
Je schrijft het heel anders, meer verschil zie ik niet...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het woord consultant is overgenomen uit het Engels en betekent gewoon hetzelfde als adviseur. Geen verschil dus, behalve dan dat Engels klinkende namen wat duurder klinken...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding