Ik zou graag wat meerdere boeken willen lezen over de economie, welke boeken zijn aanraders?

Graag zou ik mij meer verdiepen in bijvoorbeeld Olie, Goud, de kredietcrisis of de dollar. Maar wat zijn nu leuke boeken om te lezen? Svp geen studieboeken noemen want daar staat mijn kast vol van.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik ben momenteel een heel goed boek aan het lezen over de werking van olie. Het is genaamd Ongeraffineerd en is geschreven door Shah.

Welke ik ook heb aangeschaft is het boek: als de dollar valt van Willem Middelkoop. Google die naam maar eens dan kan je eens op zijn site kijken. Hij heeft diverse leuke boeken geschreven.

Ik hoor wel wat je ervan vond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

* Freakonomics is leuk om te lezen!
* Ondernemersdroom, van Karen Romme is een aanrader.
* De permanente oliecrisis, van Willem Middelkoop en Rembrandt Koppelaar .... ook een aanrader!