Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb mijn rekeningen gedownload tot heden, maar in Yuno worden ze niet verder dan maart in de overzichten en transacties opgenomen. Hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
604

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Beste Jopje,
In principe kan dit niet voorkomen. Weet je zeker dat je de transacties hebt gedownload tot en met heden? Als dit inderdaad het geval is, maar Yunoo dit niet goed importeert wil ik je vragen om via de mail verder te vragen (support@yunoo.nl)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding