Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb mijn rekeningen gedownload tot heden, maar in Yuno worden ze niet verder dan maart in de overzichten en transacties opgenomen. Hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Beste Jopje,
In principe kan dit niet voorkomen. Weet je zeker dat je de transacties hebt gedownload tot en met heden? Als dit inderdaad het geval is, maar Yunoo dit niet goed importeert wil ik je vragen om via de mail verder te vragen (support@yunoo.nl)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing