Iemand wil via martkplaats mijn joystick kopen. Nu wil hij weten wat het kost met verzenden?

Moet ik nou een doos hebben of hebben die ze daar? En hoeveel kost het dan om dat te verzenden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Het gaat er gewoon om, of het door de brievenbus past of niet.
Zo niet dan wordt het een pakket,a 6,75 euro verzendkosten,tot 10 kilo.
En een doosje kun je bij iedere supermarkt, voor niks meenemen.
Die hoef je niet extra te kopen.
Als je de door rondom opvult met kranten proppen dan weet je zeker dat er niks gebeurt.
Want er wordt heel vaak gegooid en gesmeten met pakketjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij de postbalie's (kantoortjes zijn 't meestal niet meer) kan je kant en klare verzenddoosjes kopen. Elk met hun eigen prijs. Het hangt dus af van de grootte. In sommige gevallen is misschien ook nog een toeslag mogelijk (dat weet ik niet zeker), als 't buitengewoon zwaar is (bijv. een staaf goud - die is loeizwaar, ook als ie in een klein doosje zit).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat hangt af van de grote van het pakket het gewicht van het pakket.
kijk eens op tnt post daar staan alle tarieven over post verzending

Toegevoegd na 39 seconden:
ook kan je hem verzekerd opsturen

Toegevoegd na 2 minuten:
Zeker Pakket
0 - 10 kg € 8,61
10 - 30 kg € 12,95