Kan of mag je je bekeuring van 250 eu b.v betalen in 0.10 euro centen (HET IS EEN BETAALMIDEL ) ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

in nederland, als je een inwonende bent van nederland, krijg je normaal gesproken een acceptgiro thuis gestuurd.

Stel, dat dit niet het geval is, en je zou daadwerkelijk de beschikking hebben over zoveel € 0,10 beschikken, dan zou je feitelijk, aan je betalingsverplichting voldoen, en daarmee de voorgestelde sanctie mee voldoen.
Of dit geaccepteerd word, dat is vraag 2, hierop zou je dan weer bezwaar over kunnen aantekenen, maar als jij je sanctie kunt voldoen, met een wettige manier van betalen, heeft oom agent wettelijk gezien weinig in te brengen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat zullen ze niet accepteren, in Nederland zijn munten een wettig betaalmiddel tot maximaal 50 stuks per betaling.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er bestaan ook 5 Euro munten, dus 50x5 euro is ook 250 euro. het kan dus wel (bij postkantoor of gwk)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het gaat over 10 cent muntjes...je leest de vraag niet..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sorry. foutje! excusé
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ weer wat geleerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ninteddy...
hij leeft nog in de oude munteenheid...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ Ninteddy, ze zijn er wel, maar stel die vraag, en ik geef antwoord. @ marion61, nee hoor, ook in 2010 worden 5 euro munten geslagen en zijn een geldig betaalmiddel. dus wie leeft er eigenlijk in het verleden? Als u bijdehand kan doen, dan kan ik het ook, maar dat wil ik de mede GV'ers besparen.
U mag bij een bankinstelling uw bekeuring voldoen in elke valuta. Ook de kleinst mogelijke munteenheid.
Aan het tellen daarvan kunnen mogelijk kosten aan verbonden zijn. U krijgt meestal een acceptgiro van
het Justitieel Incasso Bureau.
(250? te hard of rijden op rijden de vluchtstrook?)