Ik heb snel een credit card nodig, hoe kom ik er aan?

Volgens een nieuwe wet die inging op 8 september 2010, moet je 14 dollar betalen om deel te nemen aan het Visa Waiver Program (wat nodig is om naar Amerika te reizen).
Ik vul dus alles in voor mijn moeder (want die gaat dus) en kom dan bij de pagina waar ik moet betalen, maar ik heb geen creditcard. Ik heb rondgebeld naar bekenden of iemand een creditcard kon lenen. Maar niemand wilde of had er geen. Nou vertrekt mijn moeder volgende week vrijdag al en je moet het bedrag binnen 7 dagen na de aanvraag (vandaag) en minstens 72 uur voor vertrek. Maar nu nog een creditcard aanvragen gaat te lang duren, minstens 2 tot 3 weken. Dus ik weet echt niet meer wat ik moet doen.

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik heb geen baas, en enige optie is creditcard (MasterCard/Visa/American Express/Discover)

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik heb geen baas, en enige optie is creditcard (MasterCard/Visa/American Express/Discover)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (3)

Kon je alleen met creditkaart betalen en niet met je bankpas meestal kan dat tegenwoordig wel. Anders inderdaad je baas vragen of hij voor je wil betalen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ja dan blijft alleen over familie of vrienden die voor je betalen waar jij direct het geld aangeeft
ronron1212
13 jaar geleden
Probeer eens een 3V Prepaid Visa kaart: https://www.3vcash.nl

Zelf bedrag bepalen

Een 3V prepaid Visa card werkt heel eenvoudig: u koopt met contant geld een 3V prepaid Visa card met een unieke activatiecode. U bepaalt zelf de hoogte van het bedrag. Met deze activatiecode kunt u vervolgens op de website 3Vcash.nl uw 3V Visa nummer ophalen en dan wereldwijd op internet betalen waar Visa wordt geaccepteerd.
Een voorbeeld

Stel, u heeft zojuist bij een webwinkel een artikel gevonden dat u online wilt aanschaffen. Om af te rekenen selecteert u 'creditcard' als betaalwijze. Daarna kiest u voor Visa. Vervolgens vult u uw unieke 3V Visa nummer en de beveiligingsgegevens in die u van ons per e-mail heeft ontvangen. U ziet, online betalen was nog nooit zo makkelijk en veilig!
Fraudebestendig

Met de 3V prepaid Visa card kan er nooit met uw gegevens gefraudeerd worden. Uw 16-cijferig Visa-nummer is uniek en de beveiligingsgegevens van uw prepaid Visa card (de bekende 3-cijferige code en de vervaldatum) krijgt u los van elkaar toegestuurd via e-mail.

Je kunt de kaart online kopen met iDeal, of bij de Primera halen..
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ dat zou idd een oplossing kunnen zijn
Kimath
13 jaar geleden
Ik heb het persoonlijk nog niet geprobeerd, maar het schijnt heel makkelijk te zijn, een aantal vrienden van mij hebben het al geprobeerd. Zodra je de kaart koopt, is die iets van 3-4 maanden geldig, binnen die tijd moet je dus het bedrag opmaken, of over laten zetten op een nieuw nummer.
Dit is allemaal wel te lezen in de FAQ op de website.
Het is mogelijk een online virtuele creditcard aan te maken.

Ik heb dat een paar jaar geleden gedaan toen ik iets kleins met visa moest betalen, ik had toen alleen mastercard.

Welke dat was weet ik niet meer, maar onderstaande link is er ook een.
(en het klinkt me bekend in de oren dus kan goed dat dat hem was)