Wie weet waar ik de meest uitgebreide tandarts verzekering kan krijgen,voor niet al te veel premie??

Dit jaar alweer zo door het tegoed heen na een brug ook nog een zenuwbehandeling erbij en weer twee kiezen die gevuld moesten worden,hoge rekening dus,maar niets wat ik eraan kan doen.

Gevoelige kiezen,dus zenuwbehandelingen en kronen zijn geen uitzondering(oftewel dure bedoening) zoon van 11 zal ook binnenkort aan een beugel moeten(is ook dure bedoening...)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een beugel ´moeten´ dat is maar al te vaak een vraag of dit wel moet.
Een zenuwbehandeling idem dito, trekken is ook een optie. Maar dat zijn natuurlijk persoonlijke keuze´s die je maakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee loenie daar zijn ook maximale bedragen per jaar voor vast gesteld
tenminste bij CZ
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nelly,ja een beugel moet hij dat weet ik al,en ik heb al genoeg laten trekken dus dat is geen optie meer,daarbij vindt ik de verzorging van mijn gebit wel belangrijk, Werk,klopt daar zijn idd maximale bedragen voor. Loenie,nou die bedragen stellen niet meer zoveel voor tenminste ik ben bij VGZ,een maximum van 500 euro per jaar,alleen een kroon kost al zoiets,en dan heb je verder niets,dusss... Dus al met al heb ik niet het gevoel dat ik veel keuze heb....ja een gebit maar dat doet mijn tandarts niet(kan hij geen geld meer aan me verdienen;))

Het beste antwoord

OZF. Ik heb altijd problemen met mijn gebit, maar nooit meer met mijn verzekering. Ik krijg iedere keer van elke nota ongeveer twee euro niet terug.... dat heb ik toch liever dan andersom!

Een tandartsverzekering is nou eenmaal niet zo goedkoop, maar in dit geval is goedkoop soms duurkoop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Een goed dekkende tandartsverzekering kost al gauw 30 euro per maand. Dan wordt nog niet alles 100% vergoedt.
Je moet dan denken aan 750 euro per jaar.

Als je al wat behandelingen hebt gehad moet je afwegen of je wel zo'n dure verzekering wilt. Je betaalt wel 660 euro per jaar!

Beugels worden tot 18 jaar sowieso vergoedt als jullie een tandartsverzekering hebben, dus daar hoef je niet over in te zitten.

Het beste is om diverse verzekeraars te vergelijken.
Let er wel op dat ze allemaal een andere constructie van vergoeden hebben.

De een werkt met codes. Dus bepaalde codes worden wel en bepaalde niet vergoedt. Anderen hebben een vast bedrag per jaar wat vergoedt wordt. Doorgaans zijn die veel beter want je weet dan precies wat je nog te goed hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een Tandverzekering 4 bij Menzis, alles wordt 80% vergoed met een maximum van € 1500 per verzekerde per kalenderjaar, deze bedragen gelden voor 2010/

Toegevoegd na 1 minuut:
Zie ook hun website www.menzis.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja die ervaring heb ik ook met ze, echt heel flauwe dingen worden niet vergoed die wel noodzakelijk zijn voor behandelingen die verder wel vergoed worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ik ben ook ooit bij Menzis weggegaan,geen zuivere koffie ;)
Neem de moeite om verzekeringen te vergelijken en zie ook anderzorg.nl . Lijkt een goede met lage premies.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Delta Lloyd vergoedt 100% tot € 1.000 per jaar voor €34,45 per maand (in 2010).Als je de jaarpremie in een keer vooruit betaalt dan kost het minder.