Wie weet waar ik de meest uitgebreide tandarts verzekering kan krijgen,voor niet al te veel premie??

Dit jaar alweer zo door het tegoed heen na een brug ook nog een zenuwbehandeling erbij en weer twee kiezen die gevuld moesten worden,hoge rekening dus,maar niets wat ik eraan kan doen.

Gevoelige kiezen,dus zenuwbehandelingen en kronen zijn geen uitzondering(oftewel dure bedoening) zoon van 11 zal ook binnenkort aan een beugel moeten(is ook dure bedoening...)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

OZF. Ik heb altijd problemen met mijn gebit, maar nooit meer met mijn verzekering. Ik krijg iedere keer van elke nota ongeveer twee euro niet terug.... dat heb ik toch liever dan andersom! Een tandartsverzekering is nou eenmaal niet zo goedkoop, maar in dit geval is goedkoop soms duurkoop.

Een goed dekkende tandartsverzekering kost al gauw 30 euro per maand. Dan wordt nog niet alles 100% vergoedt. Je moet dan denken aan 750 euro per jaar. Als je al wat behandelingen hebt gehad moet je afwegen of je wel zo'n dure verzekering wilt. Je betaalt wel 660 euro per jaar! Beugels worden tot 18 jaar sowieso vergoedt als jullie een tandartsverzekering hebben, dus daar hoef je niet over in te zitten. Het beste is om diverse verzekeraars te vergelijken. Let er wel op dat ze allemaal een andere constructie van vergoeden hebben. De een werkt met codes. Dus bepaalde codes worden wel en bepaalde niet vergoedt. Anderen hebben een vast bedrag per jaar wat vergoedt wordt. Doorgaans zijn die veel beter want je weet dan precies wat je nog te goed hebt.

Een Tandverzekering 4 bij Menzis, alles wordt 80% vergoed met een maximum van € 1500 per verzekerde per kalenderjaar, deze bedragen gelden voor 2010/ Toegevoegd na 1 minuut: Zie ook hun website www.menzis.nl

Neem de moeite om verzekeringen te vergelijken en zie ook anderzorg.nl . Lijkt een goede met lage premies.

Delta Lloyd vergoedt 100% tot € 1.000 per jaar voor €34,45 per maand (in 2010).Als je de jaarpremie in een keer vooruit betaalt dan kost het minder.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100