Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Arbeidsongeschikheidsverzekering

Mijn a.o.v verloop binnenkort.
Graag wil ik mijn eigen eisen stellen , zoals een eigen arts ipv een van de verzekering.
Zo zijn er nog meer dingen waar ik moeite mee heb , door de concurrentie in de markt heb je dan meer onderhandelingsruimte ?
Wie heeft hier ervaring mee ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
545

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ga eens na wat er gebeurd als je arbeidsongeschikt wordt... het valt waarschijnlijk vies tegen wat er uitgekeerd wordt + de duur waarvoor dat gebeurd en het is daarom de vraag of het echt zinvol is om hiervoor relatief veel premie te betalen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb er over nagedacht en deze opmerking ga ik eens voor leggen aan de verzekeringsmaatschappij met een antwoordt zwart op wit.

Andere antwoorden (1)

Volgens mij vallen er niet veel eisen te stellen.
En met de verwachte nieuwe regering zal dat er niet beter op worden. geloof maar eerder het tegendeel.
We gaan kennis maken met een hardere lijn , waarbij niet de uitkeringsgerechtigde, maar de instelling eisen gaat stellen.
En ik kan me vergissen: al te veel praatjes kunnen wel eens tegen je gaan werken.
We moeten nog zien hoe het in werkelijkheid zal gaan, maar ik heb er een hard hoofd in .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding