Ben ik aansprakelijk voor schade in de wasstraat?

Auto wassen in wasstraat,medewerker geeft aanwijzingen,naar recht links , nog ietsje naar rechts,toen reed ik naast de baan die de auto in de wasstaat trekt.
Flinke schade,deed precies wat medewerker aan gaf.
Geven aan , eigen risico, kan toch niet waar zijn?

4 maanden geleden

Het beste antwoord

Ik vrees dat je de pineut bent. Als chauffeur ben je aansprakelijk voor schade aan je eigen auto of spullen van iemand anders, als je zelf die schade veroorzaakt. Dat je daarbij vertrouwde op aanwijzingen van wie dan ook maakt dat niet anders.
4 maanden geleden
burgos
4 maanden geleden
T,is wel een betaalde wasstraat he
TurfGraver
4 maanden geleden
Zal wel een discussie wirden anders dat je aanwijzingen niet goed opvolgde. Wie zal achter stuur. :/
burgos
4 maanden geleden
Ik zelf,gelukkig ben ik rond om verzekerd.T,is jammer
burgos
4 maanden geleden
Harstikke bedankt voor reactie. Heb het er maar bij gelaten.Geen zin in discussie te gaan.