Hoe worden behandelingen zoals Rots in Water bekostigd voor volwassenen (LVB) buiten een instelling?

Hoe worden of kunnen behandelingen zoals de Rots in Water methode bekostigd worden voor volwassenen met een licht verstandelijke beperking, die niet in een instelling wonen?

5 maanden geleden
TurfGraver
5 maanden geleden
Hangt van je zorgverzekering af.
ronron1212
5 maanden geleden
richt zich op alle leerlingen van 9 tot en met 18 jaar, in het primair onderwijs (PO), zowel regulier als het speciaal basisonderwijs ((S)BO).
ronron1212
5 maanden geleden
voor volwassenen Bij sommige zorgverzekeraars kunt u een vergoeding krijgen wanneer u aangeeft dat het om een Psychofysieke Weerbaarheidstraining gaat.

Geef als eerste antwoord