Als de zorgverzekeraars stoppen met sponsoring va de sport wordt dan de premie niet lager?

5 maanden geleden
Ikhebgeenidee
5 maanden geleden
In theorie wel. De kosten zijn lager. Hoeveel het scheelt hangt af van het sponsorbedrag en aantal klanten. Geldt eigenlijk voor veel meer als alleen zorgverzekeraars. Als consument betaal je de kosten van sponsoring, reclame, etc.
tinus1969
5 maanden geleden
De kosten van dit soort reclame etc zijn verwaarloosbaar op de totale zorgkosten.

Geef als eerste antwoord