Kan een verzekeraar zien of iemand een inzageverzoek heeft ingediend bij stichting cis?

Ik vroeg mij af, onder andere in verband met de bescherming persoonsgegevens (AVG), of stichting CIS opslaat wie en wanneer er een inzageverzoek heeft ingediend, en of de leden (verzekeraars, kredietmaatschappijen, etc) vervolgens ook kunnen zien dat een persoon dit gedaan heeft?

een jaar geleden
2K
TurfGraver
een jaar geleden
Wat zouden ze daar aan hebben om dat te weten?
Iedereen kan zijn eigen gegevens daar inzien, daar is niets op tegen.

Geef als eerste antwoord