Ja, dat moet je gewoon betalen. De verjaringstermijn voor het versturen van een nota voor dienstverlening is 5 jaar, gerekend vanaf de datum dat de nota verstuurd had moeten of kunnen worden.

Voor producten die verkocht worden aan consumenten geldt een termijn van 2 jaar. Als er zorg is verleend valt dat onder dienstverlening.

Wat betreft de eventuele vergoedingen van de zorgverzekeraar, eigen risico en eigen bijdrage, gelden de regels en bedragen van het jaar waarin de behandeling is gestart. Als je in 2018 en 2019 doorlopend bent behandeld aan dezelfde aandoening, gelden dus de regels van 2018. Is de behandeling in 2019 gestart (of opnieuw opgestart) dan gelden de regels van 2019, bij de zorgverzekeraar waar je dat jaar was verzekerd.
een jaar geleden