Heb ik wel of niet een een verwijskaart nodig van de huisarts om een mri scan te maken?

een jaar geleden
1.3K
ronron1212
een jaar geleden
Je hebt een verwijzing naar een specialist nodig die bepaald of er een mri wordt gedaan.
TurfGraver
een jaar geleden
Nee hoor. Als je maar genoeg betaald.
https://www.prescan.nl/kennisbank/mri-scan
tinus1969
een jaar geleden
Mag ik vragen waarom je een mri wil?

Antwoorden (1)

Doorgaans wordt je doorverwezen door de huisarts naar een specialist en die bepaalt of je en MRI nodig hebt/krijgt of niet.
Een andere optie is, als je helemaal in de kreukels (bijvoorbeeld ten gevolge van een verkeersongeval) de spoedeisende hulp wordt ingereden. Maar dan is daar toch weer een specialist die bepaalt of je door de scanner gaat (zonder tussenkomdt van de huisarts).
een jaar geleden