Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Tot wie kan ik mij wenden als ik de NV Noord-Brabant levensverzekering wil bereiken?

Heb een levensverzekeringspolis uit 1938 van N.V.Noord-Brabant Mij Waalwijk. Betreffende persoon is overleden. Tot wie kan ik mij wenden?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
14.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Nationaal Spaarfonds (onderdeel van Delta Lloyd Groep)

https://www.uitvaart.nl/verzekeringen/naturaverzekeringen/waar-verzekerd/oude-polissen-van-de-nv-noord-braband-waalwijk/35156
"Noord Brabant Waalwijk is opgegaan in Nationaal Spaarfonds (onderdeel van Delta Lloyd Groep). Adres is: Rijksweg West 2; 6842 BD Arnhem. Telefoonnummer 0900-0565.

Met vriendelijke groet,
J. Zwaanswijk"
===

https://www.nationaalspaarfonds.nl/service/contact.dot

Telefoon
026 - 354 47 00

Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 17.30 uur.
(Lees meer...)
Toegevoegd op 08 juli 2019 15:19: bron
4 jaar geleden
LeonardN
4 jaar geleden
Het is wat ondoorzichtig maar: NB Waalwijk bestaat niet meer, het is opgegaan in Nationaal Spaarfonds. Nationaal Spaarfonds is een onderdeel van OHRA, welke onderdeel is van Delta Lloyd Group welke tegenwoordig een bedrijfsonderdeel is van Nationale Nederlanden.
Ook het gegeven adres is tegenwoordig weer een OHRA-bedrijfspand.
NV Noord-Braband te Waalwijk is onderdeel van Ohra (wat weer onderdeel is van Delta Lloyd). Er zijn door de jaren heen verschillende overnames en fusies geweest. In 2013 is ergens Nationale Nederlanden genoemd.
Bel Ohra Levensverzekeringen om te vragen of de polis nu daar loopt.
026-4004040
(Lees meer...)
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
@Ineke1
Delta LLoyd bestaat niet meer!
Inekez1
4 jaar geleden
De naam Delta Lloyd nog wel. De site van ohra.nl geeft ook nu nog "Delta Lloyd Services" als beheerder van die site.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding