Kan ik van mijn Interpolis ORV af binnen mijn hypotheek Rabobank?

Wij hebben 14 jaar geleden een hypotheek afgesloten met een Interpolis overleidingverzekering. Nu hoorde ik van een Woekerpolis en dat mijn ORV dus ook een woekerpolis is. Voor mijn ORV betaal ik per maand bijna 300 euro Per Maand! En daarboven op dan natuurlijk mijn Hypotheeklasten.

In mijn omgeving schokken ze nogal van dit maandelijks bedrag.
Weet iemand of je van een Interpolis ORV af kunt komen? Dat ik wat info heb voordat ik naar de bank ga ( Rabobank )

In 2019 loopt mijn rente termijn af en kan ik pas een nieuwe rente afspreken, staat 15 jaar vast op 5.5% ( Ook lekker veel )

Mijn hypotheek zelf loopt tot 2034

Iemand die mij info kan geven?

6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja, dat is mogelijk. Je kunt bij de Rabobank een hypotheek afsluiten zonder ORV. Je kunt hiervoor contact opnemen met de Rabobank om de mogelijkheden te bespreken.
Bronnen:
een maand geleden