ik zou graag willen praten over het zorgsysteem waar we tegenwoordig gebruik van maken. Weet iemand waar ik terecht kan?

Toegevoegd na 34 seconden:
of die ook mee wil praten gewoon hier?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.5K
TurfGraver
7 jaar geleden
Buurvrouw of man?
Erna55
7 jaar geleden
Wat wil je :
- beleidsmakers overtuigen van jou idee ?
- klagen wat er niet goed is ? Mogelijk kun je je idee of verhaal kwijt bij een politieke partij.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wil je voorstellen doen waarvan je denkt dat zij het zorgsysteem verbeteren?

Antwoorden (1)

Je kan eens contact opnemen met de Socialistische Partij. Die politieke partij lijkt het meest te willen veranderen aan het zorgsysteem. Een gesprek met die partij zal dus het interessants zijn. Je vindt contactmogelijkheden op de website van de partij https://www.sp.nl/contact.

Wil je praten met beleidsuitvoerders, neem dan contact op met het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport via een van de mogelijkheden genoemd op https://www.rijksoverheid.nl/contact/contactgids/ministerie-van-volksgezondheid-welzijn-en-sport-vws.