Waar vind ik een overzicht van mijn verzekeringen?

Ik hield altijd thuis een lijst bij met alles waarvoor ik ben verzekerd. Probleem is nu dat ik die kwijt ben... Bestaat er een andere manier om een overzicht van je verzekeringen te bekijken?

3 jaar geleden
1.9K
SentWierda
3 jaar geleden
Als je de bankafschrijvingen van het afgelopen jaar compleet hebt, dan kun je een reconstructie maken. Van elke verzekering betaal je jaarlijks of maandelijks een bedrag.
Inekez1
3 jaar geleden
Als het goed is heb je ook van elke verzekering een polis, ofwel op papier ofwel digitaal in je mailbox. Als je de verzekeringen online hebt afgesloten moet je in je mailbox minstens terug kunnen vinden wanneer je wat hebt afgesloten.

Antwoorden (1)

Bij elke maatschappij waar je een account hebt kan je een overzicht vinden van de verzekeringen die je hebt afgesloten. Als je verschillende maatschappijen hebt kan je bij de maandelijkse bankafschrijvingen zien WELKE maatschappijen de premies afschrijven.
Maak bij die maatschappijen een account aan, bekijk de polissen en print die ook uit.