Betaal je meer verzekering premie(inboedel) als je in koophuis zit dan wanneer in een huurwoning ?

Toegevoegd na 1 uur:
kort geleden had ik nieuw polis ontvangen zoals gewoonte wat duurder dan de vorige jaar,toen ik mijn gegevens controleerde zag ik er staan dat ik in koopwoning zit dus ik belde en probeerden dat te wijzigen naar huurwoning maar dan krijg ik te horen dat :
nu dat u in huurwoning zit moet u nog 14 euro extra premie betalen!!
van daar deze vraag

9 jaar geleden
ronron1212
9 jaar geleden
Nee waarom zou dat dat zijn?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Stel de vraag aan de verzekeringmaatschappij of vraag het na bij de consumentenbond of de woonbond.j.

Antwoorden (1)

Inboedel blijft net zo duur je krijgt er alleen een opstal verzekering bij die het huis zelf verzekerd