Waar staat mijn notanummer op de Rijnstate ziekenhuisfactuur?

Ik heb een factuur gekregen van mijn ziekenhuis(Rijnstate Arnhem), maar nu moet ik deze factuur declareren aan mijn Zorgverzekering.

Op de declaratie formulier van mijn zorgverzekering vragen ze voor een notanummer. Nu zit ik de hele tijd te zoeken naar de notanummer op het ziekenhuis factuur, maar ik kan het niet vinden.

Er staat alleen een factuurnummer, ref.nr en mijn kenmerk nr. Ik weet niet of de factuurnummer eigenlijk de notanummer is, maar heeft iemand ervaring met de Rijnstate ziekenhuis factuur aan mij kunnen vertellen waar het notanummer op de factuur zit?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K

Antwoorden (1)

'Factuurnummer' is een synoniem voor 'notanummer'. Dat moet je dus hebben.
Computoon
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel erg bedankt!