Hoeveel mensen rijden schade per jaar?

Hoeveel mensen rijden per jaar schade met de auto? En hoeveel is Het gemiddelde schade bedrag

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

In 2011 lag het aantal schades op 638.493 Euro en bedroeg het gemiddeld schadebedrag 1.277 Euro. Deze cijfers zijn gebaseerd op het aantal Audatexcalculaties (circa 70% van het totaal aantal schades).

De overige 30% zijn niet geclaimde schades en/of kleine schade die mensen uit eigen zak betalen.

Daarnaast zijn er ook mensen die schade rijden en dit niet laten repareren.
http://www.autoschadeportaal.nl/2012/02/28/nu-definitief-aantal-schades-krimpt-10-procent
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed gevonden maar het aantal schades meet je niet in Euro's ;)