heeft er iemand ervaring met jezelf verzekeren tegen ontslag?

Wat kost dit ongeveer per maand en hoelang moet je verzekerd zijn voordat ze je ( na een eventueel ontslag ) uitkeren? en als ze dan uitkeren hoelang en hoeveel krijg je dan uitgekeerd? 100 % van je oude loon? of minder?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

10 % van je inkomen standaard in een spaarrekening storten en niet aankomen. Geen verzekeringsmaatschappij voor sponsoren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De meeste verzekeringen op dit terrein zijn niet bedoeld om je inkomen te vervangen, maar om vaste lasten te kunnen betalen. Met name om aan je hypotheek-eisen te kunnen voldoen.

Hoeveel zo'n verzekering kost, hangt vooral af van het bedrag dat verzekerd moet worden. Kwestie van offertes aanvragen.

Hoe lang een uitkering loopt, dat is afhankelijk van polisvoorwaarden. Je snapt het al: hoe meer zekerheid je wilt, hoe hoger de prijs.

Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies.
Je kan alles verzekeren.........als je maar betaalt.