Waterschade aan telefoon op vakantie kan je dit verhalen op de reis verzekering

Ik heb op vakantie water schade aan mijn telefoon gekregen . Kan ik dit. Verhalen op mijn reis verzekering

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K

Antwoorden (2)

Als jij zeker weet dat dit buiten jouw schuld is gebeurd en jij je telefoon met zorg hebt behandeld, dus geen schade door een val in het zwembad, dan kun je het proberen, het is wel afhankelijk bij welke verzekeringaanbieder je je reisverzekering hebt afgesloten en wat de voorwaarden daar zijn.
www.reisverzekeringblog.nl/hoe-claim-je-een-reisverzekering-schade
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb dit ook gehad en mijn verzekering heeft dit wel vergoed ,maar niet de nieuw waarde ervan .ik heb er dus niet zoveel van terug gekregen. je moet niet zeggen dat het jou schuld is .heb je iemand die mee is gegaan geef dat dan door .is mij verteld door de verzekering zelf
Bronnen: