Verstuurd Zilveren Kruis Achmea ook post op zaterdag?

Ik wacht op een belangrijke brief. Nu zou deze officieel op 14 april verstuurd moeten zijn, maar dat is dus op een zaterdag.. Zou zilveren kruis in het weekend wel post versturen?? Klantenservice is wel open... Wie weet dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Machtiging?
Zo ja vraag aan arts of de aanvrager of ze in het systeem kunnen kijken.
Via vecoso kunnen ze zien of je accoord hebt. Dan is de brief alleen een bevestiging

Antwoorden (3)

Als het in de pijpleiding Zit kunnen
Ze het later afdrukken.
Omdat ze zoveel brieven per dag versturen kunnen ze niet alles de zelfde dag afdrukken..
Dus dan zal het zaterdag wezen.

Zelf heb ik ook zka meestal krijg ik stukken op dinsdag.
Mijn machtiging voor een operatie duurde totaal een een week.
Wist dat ik de machtiging had, lag week later op de mat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn ervaring met Zilveren Kruis Achmea is niet dat ze op zaterdag post versturen.

Als de Klantenservice wel open is, dan betekent dat dat ze klantvriendelijk zijn (geworden), maar of de klantenservice (callcenter) ook al de post gaat versturen vraag ik mij af ?

De meeste bedrijven sturen hun post op vrijdag weg en ja dan als ze snel zijn (de post) zou je het op zaterdag kunnen ontvangen.

Maar als ze zeggen dat het op 14 april (zaterdag) verstuurd is... dan is het misschien een uitzondering !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze zouden het VOOR 14 april versturen en dat maakt duidelijk dat ze niet op zaterdag versturen. Dat is ook heel onlogisch. Ik werk zelf bij de post en op maandag is er haast geen zakelijke post. Zelfs al hebben ze het verstuurd: dan krijg je het alleen op maandag binnen als ze er een postzegel op hebben geplakt (dat is de enige post die wij bestellen op maandag, of je moet geluk hebben).

Dus nee ze versturen niet op zaterdag en als ze het al hebben gedaan dan is de kans 99% dat je het toch pas dinsdag krijgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-waar staat dat ze het ...voor... 14 april versturen ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de vraag staat dat het 14 april verstuurd zou moeten zijn en dat lees ik dus dat het ervoor weg moet zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goede morgen ! er staat dat het ...op...14 april verstuurd zou moeten zijn, niet ...voor...14 april.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja, misschien heb je gelijk, ik zou het toch anders zeggen: uiterlijk 14 april wordt het verstuurd. Het gaat dan om het woordje WORDT, in tegenstelling tot ZOU MOETEN ZIJN.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zou op 14 april verstuurd moeten zijn
of
wordt op 14 april verstuurd. Het verschil (naar 'mijn gevoel') : "zou moeten zijn"geeft een gevoel van "niet zeker weten"
of te wel : iemand anders heeft dat gedaan (of niet dus...) en "wordt" is absoluut (ik zorg er voor dat het gebeurt...)