Is het nodig om bij de kantonrechter te verschijnen?

als je toch niet genoeg geld hebt voor een betalingregeling of een baan momenteel op zoek naar een baan, ''dus je hebt geen werk''. ik zie de nut er niet van in om te gaan voor achterstand bij een zorgverzekering van 4 maandjes van jaar 2011.

wat zou jij doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kunt beter wel gaan dan kun je misschien een makkelijke betalingsregeling treffen anders wordt er een regeling opgelegd. Betalen moet je en als je dat niet doet wordt er loonbeslag gelegd. Dus ik zou gaan en proberen een zo gunstig mogelijke betalingsregeling te krijgen.

Ja, gaan. Want dan kun je uitleggen waarom. Dan kunnen ze je dat niet verwijten. Altijd je goede wil tonen. Vriendelijke mensen hebben een streepje voor.

ga naar de schuld hulp verlening in jouw woonplaats , leg je situatie uit , zij kunnen je absoluut helpen , zij schrijven een rappelbrief naar de schuld eiser , er zit een maar aan , je moet dan vanaf nu we je rekeningen betalen , de schulde die je gemaakt heb verdelen ze meestal over langere termijn . je krijgt echt hele goede hulp en adviezen ik heb het zelf mee gemaakt en ben nu helemaal schoon van rode cijfers , laat het niet oplopen wees eerlijk tegenover instanties , en echt het komt goed , suc6

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100