Mag ik een zorgverzekeraar ( De Friesland) administratiekosten in rekening brengen? zij maken steeds fouten en om dit aan te tonen kost veel tijd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
fisbel
12 jaar geleden
Is FBTO niks? Werkt voor de aanvullende verzekering met modules. Geven goede service en er zijn hoge collectiviteitskortingen mogelijk. Voor 2012 kan nog overgestapt worden naar een andere zorgverzekeraar.

Antwoorden (1)

Dat zal niet werken vrees ik. In de klant / bedrijf relatie, ben jij de klant en dus krijg jij de rekening. Heel jammer, maar jij bent afhankelijk van hun, en kunt besluiten naar een ander te stappen als het je bij De Friesland niet bevalt.