is het normaal als je brand hebt gehad dat de verzekering je eerst 40% uitbetaald en dan later de laatste 60%?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ja, als een soort verzekering dat je het niet zelf expres hebt gedaan lijkt mij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet of het 'normaal' is, ik weet wel dat het vaak zo gebeurt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat hangt van de polisvoorrwaarden af... Dat kan idd het geval zijn. Het is vaker zo dat ze in twee categorieen uitbetalen dus bv. Dat 40% reparatie is en 60% inboedel is ofwel moet de woning in orde zijn voordat je nieuw inboedel mag halen en daarin doen ze het zo.