Dat kun je eenvoudig opzoeken op onderstaande website.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De mijne kost 11 euro zoveel. Maar ik heb de gewoonste pil die er is, en volgensmij ligt het er wel echt aan welke je hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zelf een locopreparaat van Microgynon (dus dezelfde stoffen maar merkloos), en daarvan kosten 2 doosjes (126 pillen) 7,40 (Microgynon kost 9,14).

http://www.fk.cvz.nl/default.asp?soort=kostenoverzicht&naam=inl%20anticonceptiva
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik moet €29,97 betalen voor de pil. Ik heb Yasmin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind op internet prijzen uiteenlopend van 6 naar 35 euro. Is dus maar net welke je hebt. Maar van een prijs daartussen kun je wel uitgaan.