Na hoelang wordt vakantiegeld uitbetaald na ontslag bij uitzendburea?

7 weken geleden heb ik ontslag genomen bij een uitzendbureau (startpeople), ik had gelezen dat na een maand het vakantiegeld zou moeten worden gestort. na 6 weken na laatste loon heb ik het vakantiegeld nog steed niet ontvangen. Na het uitzendbureau een bericht te sturen vertelden zij dat het tot 10 weken kon duren, klopt dit ?

1.9K
ronron1212
een jaar geleden
Kan waarom niet
Antoni
een jaar geleden
@ronron1212, 'ik had gelezen dat na een maand het vakantiegeld zou moeten worden gestort', zo schrijft de vraagsteller, en zijn uitzendbureau houdt zich daar niet aan. Daarom vraagt hij ernaar.

Geef als eerste antwoord