Waar heb ik recht op met een beperking en is er een bedrijf die mij daarmee kan helpen?

Ik heb meerdere geestelijke beperkingen en vraag mij af waar ik recht op heb, bestaat er een persoon of bedrijf die mij kan helpen uit te zoeken waar ik recht op heb?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Het UWV is de instantie waar ik aan denk.
Als je een arbeidsbeperking hebt (geestelijk en/of lichamelijk) kan je daar een Beoordeling Arbeidsbeperking aanvragen. Dat is in het kader van de Participatiewet.
Voor informatie hierover verwijs ik je naar de internetpagina van het UWV. De link heb ik hieronder bijgevoegd.